Ερωτήσεις Πολιτών και ΑπαντήσειςCategory: Ερωτήσεις ΠολιτώνΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ

23/09/2020 ΚΑΛΕΣΑΝΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΟ VODAFONE ΝΑ ΤΗΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ INTERNET ΣΕ 5Ο ΑΠΟ 24 (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ). ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΠΛΩΣ ΤΗ ΛΕΞΗ \”ΚΛΕΙΔΙ\” ΤΟΥ \”ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ\”. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΝΕΟ MODEM. ΕΚΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ INTERNET ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ.ΜΕΤΑΒΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΛΛΑΚΙΣ, ΜΑΤΑΙΩΣ.ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ \”ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ\”, Μ Α Τ Α Ι Ω Σ. ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ. ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΩΡΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΚΛΕΙΝΕ Η ΓΡΑΜΜΗ.ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.ΕΝΤΕΛΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, VIDEO ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΔΕ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΒΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ – Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ – ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΛΙ ΔΥΚΤΙΟ…ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΤΟΤΕ 1 FAX ΣΤΗ VODAFONE ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΗΚΑΜΕ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΟΧΟ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ (12/10/2020).ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΛΕΣΑΝ ΑΠΟ VODAFONE ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ, ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 100 €.ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ SMS ΟΤΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ…ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ VODAFONE ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ, ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ, ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΑΡΟΧΟΥ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΑΝΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥΣ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ