Είμαι διαχειριστής πολυκατοικίας και αποφασίστηκε στην ΓΣ το άνοιγμα λογαριασμού συνιδιοκτησίας, Η τράπεζα έθεσε ως προϋπόθεση την λήψη ΑΦΜ πολυκατοικίας. Έψαξα σχετικώς στο internet και δεν βρήκα κάτι σαφές και συγκεκριμένο για το τί ισχύει. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Είναι υποχρεωτική η λήψη ΑΦΜ πολυκατοικίας; Ποιές οι σχετικές διατάξεις / νόμοι κλπ;
- Ποιές οι υποχρεώσεις που προκύπτουν από την έκδοση ΑΦΜ; Π.χ. υπάρχει απαίτηση φορολογικών δηλώσεων; Αλλάζει κάτι σε σχέση με τον τρόπο πληρωμών των δαπανών της πολυκατοικίας; Απαιτείται η τήρηση βιβλίων;
- Τί υποχρεώσεις προκύπτουν για τον διαχειριστή που κάνει τη σχετική αίτηση στη ΔΟΥ στο διηνεκές (μετά τη λήξη της θητείας του), δεδομένου ότι θα φαίνονται μόνο τα στοιχεία του στην εφορία;